Gå til innhold

Vinterjakke, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har funnet noen mamma jakker som faktisk varmer? Jeg holder på å fryse i hjel, men finner ingen jakker som passer... setter pris på alle slags råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv en foret allværsjakke som er veldig stor og god..ikke fin men iallefall varm..lykke til med å lete..det er ikke lett..

Skrevet

Hadde kjøpt en skikkelig tykk dunjakke,jeg,den trenger du nesten ikke lukke engang,for de er så varme. Og så kan du bruke den etter fødsel også,uten at du trenger å svømme i den! Dynejakker koster jo ofte ganske mye,så greit å kunne bruke den etterpå også,det kan man ikke alltid med mammaklær,vil jeg tro. Har selv en Canada goose-jakke,den kan jeg ha kun singlet under i - 20 grader,så kan anbefale den ihvertfall!

Skrevet

OK takk for tips, nå får jeg dra ned til byen å begynne å lete...

Skrevet

jeg kjøpte meg kåpe på bik bok. den har kun knapper helt øverst så magen kommer under. denne kan jeg også bruke etterpå ;o)

Skrevet

Jeg har kjøpt en jakke på H&M som har knapper helt ned (til lårene) men den er "innsvingt" under brystene slik at det er plass til stor mage under. Dette er ikke en mamma jakke, som jeg da også kan bruke etterpå. Kostet 700 kr:)

Har et stort skjerf og hansker så holder den veldig godt.

Skrevet

jeg går med tvillinger i uke 29 så ser ut som en som går med en i uke 39! så ingenting av damejakker som går over magen her!;) he he

men på isaksen har di tjukke og varme "ull/strikke" jakker, som er veldig tøyelige og varme=) også kan jo kjærsten din få den etter at du er ferdig med den!;)

Skrevet

Jeg har en mammakåpe i mamalicious. Kostet 700kr, og er kjempefin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...