*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei:) Ser du har IKM i dag, men ingen TR. Har du testet? Har du noen symptomer? Jeg hadde ikm i går, men ingen tegn til TR foreløpig. Testet med billigstrimmel i går og i dag, men de var neg:( Hvis tanta holder seg unna tar jeg en CB dig på fredag. Håper det har klaffet for oss nå! Nå har vi prøvd lenge nok;)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 hei hei:) tok en test på morran i dag, sånn derre billig test.( klarte ikke vente) men den var veldig negativ:( ikke en skygge strek engang.. har har ikke noe særlig med symptomer gett.. litt ømme pupper, men det kan jo komme av at tanta er på vei. men det som er litt rart er at jeg ikke har noe særlig med mensen smerter. pleier alltid å ha det når jeg skal ha TR. får vel teste igjen til helga hvis TR holder seg borte:) har du noen symptomer da? krysser fingrene for oss jeg håper på en spire denne gangen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg testet med test fra lavpristester. Får håpe at disse billige testene ikke er så sensitive som de påstår, eller at vi skiller ut hcg sent;) Det høres jo veldig lovende ut at du ikke har noe særlig med menssmerter, når du pleier å ha det før TR kommer. Jeg pleier å få menssmerter samme dag som TR kommer. Hadde masse menssmerter som kom og gikk i går, men ingen tante. I dag har jeg ikke kjent noe til det. Så har jeg hatt ømme pupper i snart en uke. Spennende dette;) Krysser fingrene for oss jeg og! Håper vi tester positivt til helgen:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 ja vi får håpe på det:) satser på at de ikke er like bra som f.eks cb! er skikkelig spennedes.. fortsatt ingen tante her:) de mens smertene du kjente i går kan jo være positivt det, er jo et symtom å ha litt murringer:) masse masse lykke til i allefall:) håper masse for oss begge jeg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Fåt satse på det! Da jeg testet positivt lyste det Gravid mot meg fra CB, mens på billigtester var det bare en skyggestrek. Så stoler mest på CB;) Har hatt litt murringer i kveld og, men ingen tante. Begynner å bli skikkelig spennende dette her! Masse masse lykke til du og! Håper masse for oss begge jeg og. Håper vi kan gå over til 1. tri sammen i løpet av uka:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 ja da går vi for at cb er best:) så hvis ikke jeg har fått TR innen fredag/lørdag så tror jeg at jeg skal kjøpe meg en cb dig:) har hatt litt stikkinger i dag jeg.. aner ikke om det er et symptom men spennendes er det i allefall;) hadde vært kjempe koselig hvis vi kan gjøre det:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Samme her, tester med CB dig på fredag! Håper det lyser gravid mot oss begge:) Jeg har hatt stikkinger i dag jeg og! Håper det tyder på at vi har spire i magen. Kommer til å bli såå skuffa hvis tanta dukker opp! Vi må holde hverandre oppdatert da;)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 ja vi får håpe på at det er positivt med stikkninger:) vi får holde motet oppe:) skal holde deg oppdater jeg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Det får vi gjøre:) Skal holde deg oppdatert og:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 sniker meg innom tråden deres jeg b are lurte på hvordan det går med dere idag???? håper at dere kommer over snart
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2007 Jeg våknet med TR i dag:´-( Det er så frustrerende at det aldri skal klaffe!!! Håper det går bredre med deg Ann-chi87! Skal krysse alt jeg har for at du er gravid:) Masse lykke til!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! uff så fryktelig kjedelig vennen min.... men da holder du iallefall formen gjennom jula kanskje da
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2007 Hehe, jepp;) Får prøve å se det positive i det:P Æsj, er så lei nå assa!!! Hvordan er formen din da snuppa?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 formen min er grei... har ikke fullt så ømme pupper og ble litt bekymret for det men så fikk jeg vite at symptomer kommer og går så det hjalp litt ja du får prøve å se det positive idet i stedet også kommer du heller sterkere tilbake vettu...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2007 Skjønner at man lett blir bekymra, men godt å høre at det er normalt da. Sikkert deilig å ha litt pause fra de ømme puppene;) Ja jeg får komme sterkere tilbake senere. Siden vi er så like og det klaffet for deg i 13pp, så klaffer det sikkert neste pp:P
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 uff. så dumt da dreamer!! :(jeg som håpet masse for deg:) får håpe litt ekstra neste mnd da:) jeg har fortsatt ikke fått tr men har begynt å få litt mer murringer så tror nok den kommer her også gett:( vi får holde sammen til neste pp også støtte hverandre gjennom ventinga:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 veldig koselig at du tenkte på oss forresten vicky:) lykke til videre med den lille spiren din:) sniker til meg litt baby støv fra deg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk:) Håper masse for deg og! Håper murringene du kjenner bare tyder på at det er en liten spire i magen din. Krysser alt jeg har for at du er gravid! Hvis du er like uheldig som meg og får TR, så får vi holde sammen neste pp og ja, og støtte hverandre gjennom ventinga:) Men håper ikke at du må inn i en ny pp!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 i dag har jeg begynt å spotte litt ( ikke ferskt blod) sorry detaljer! så tror at håpet begynner å dale... veldig koselig å snakke med deg forresten:) hvor gammel er du og hvor er du i fra? nysgjerrig jeg se;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. november 2007 Så synd at du har begynt å spotte! Men er jo en del gravide som spotter rundt den tiden de skulle hatt mensen. Så gir ikke helt opp håpet om at du kan være gravid:) Veldig koselig å snakke med deg også Jeg er 21 år og fra Oslo. Hva med deg? Regner med at du er 20 pga nicket ditt da;)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 16. november 2007 #21 Skrevet 16. november 2007 hei hei:) fortsatt ingen tante rød hos meg! hm.. men har masse murringer og det føles ut som om jeg skal få den hvert øyeblikk.. driver å går på do i ett sett vøtt.. he he.. jeg blir 20 om et par uker og er i fra fredrikstad jeg:) du driver med ellers da? går på skole?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 17. november 2007 Åååå så spennende!!! Og de murringene uten at tanta kommer tyder på at det kan være en spire i magen din:) Når skal du teste igjen? Pleier du å gå så lenge over ikm? Jeg studerer jeg spesialpedagogikk, og jobber som personlig assistent ved siden av:) Hva med deg? Hvor gammel er samboern din? Min er 24:) Ble visst mange spørsmål dette:P
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 17. november 2007 #23 Skrevet 17. november 2007 hei:) den hersens tanta kom nå i sta.. så da er håpet ute for denne gang! pleier ikke å gå over ikm jeg, men tror jeg hadde en tidlig sa i august og etter det har syklusen min vært litt til å fra på antall dager.. jeg studerer vernepleie jeg:) og jobber ved siden av:) samboeren min er 23:) vi får håpe masse for hverandre neste periode vi
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. november 2007 Forfatter #24 Skrevet 19. november 2007 Neeeeeei! Jeg håpet så veldig at du var gravid! At den dumme tanta MÅ komme hver mnd! Men vi SKAL ha spire i magen på julaften, ikke sant? Så trist at du hadde en tidlig sa i august! Irriterende at syklusen har blitt litt fra og til etter det. Jeg hadde jo en tidlig sa for et par mnd siden, det kan jo være forklaringen på at jeg gikk noen dager over og. Jeg pleier heller ikke å gå over. Hvordan tar sambo prøvingen? Er han engasjert? Vi får håpe masse for hverandre neste periode ja:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 19. november 2007 #25 Skrevet 19. november 2007 ja den dumme tante skal vi sende langt av sted så vi sitter med spire på julaften:) ja er kjempe irriterendes, jeg kunne stille klokka etter syklusen min før! så presis var jeg, men etter det lever den sitt eget liv gett.. sambo er kjempe engasjert:) er jo så koselig at han virkelig bryr seg:) nesten mer positiv og opptatt av det en det jeg er hi hi.. din sambo da? engasjert han også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå