ano`num *17.03.10* Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det ok med Biovit/sanasol til 6uker gammel baby? Eller har de for mye sukker osv i seg? Det er ikke et spm om tran/ikke tran - det er bestemt. Spørsmålet er sanasol/biovit mot ingenting? Prøvde å spørre helsesøster, men hun lukket ørene og gav svar på noe helt annet -noe hun er irriterende flink til.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Vet ikke det med boivit/sanasol, men jeg tror ikke det er så godt alternativ til en så liten baby. Men du kan gi d-vitamin dråper istedet til så små.
Pysa Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 i sverige selger de d-og a-dråper, men de smaker litt beskt.
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 vi gir biovitt ogd-vitamindråper, men bgynte ikke med biovit før etter tre mnd
Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Jeg gir ikke tran, men D-vitaminer til babyen. D-dråper fra apoteket.
Grorüd.. Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke vært så flink med den tran greia jeg.... Ups.. :/ Men har så smått begynt med sana sol da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå