Gå til innhold

noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg vet dette hørest litt sprøtt ut, men jeg vil gjerne få tvillinger. Har så sykt lyst på, men vet at det ikke skjer alle..

Så jeg lurer på om noen har noen "kjærringråd", tips eller noe om hvordan man bedrer kjansene for å unnfange to?

Vet en... hyppig sex/ orgasme (for å produsere fler egg)

lykke til ellers jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hormonbehandling/assistert befruktning øker vel mulighetene, men dette får man vel ikke uten at det er strengt nødvendig. Så å få tvillinger på naturmetoden baseres nok på tilfeldigheter, er nok lite som kan gjøres for å framprovosere noe som skal gjøre det lettere. Er ikke helt inne på den teorien din om hyppig sex og orgasme. Eggene dine er jo produsert fra fødselen av. Og modningen av disse er jo hormonstyrt. Du kan lese litt om eggløsning på www.pernille.info

Her er noen artikler om Tvillinger/tvillingfødsler : http://www.netbaby.net/text.asp?ID=172

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321899

Utifra dette så ser i hvertfall ikke jeg mulighetene for å at man kan gjøre noe selv.

Jeg skulle for så vidt gjerne hatt oppskriften på det motsatte jeg, for å få tvillinger fremstår foreløpig nesten som mareritt for meg. Men skulle det ta mye lenger tid for meg å bli gravid skal jeg selvsagt med glede ta i mot både to og flere om det så skulle være :-)

Skrevet

det er nok arvelig betinget. Mannen har bærende gen når det gjelder tvillinger. Det er ofte slik at det hopper over en generasjon. Dersom far til mannen din er tvilling kan det være mannen din bærer på dette genet. Det er selvsagt òg mulig at tilfeldighetene slår til ;-) Det er nok lite hjelp i hyppig sex/orgasme....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...