Gå til innhold

Går ungen din?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nysgjerrig på åssen utviklingen er hos deres små?:)

Emil er nå 13 1/2 måned.. går ikke enda men går langs sofaen, bord, etc... sier mamma, pappa, taktok(traktor) takktakk, brrrr(bil) og kan en rekke dyrelyder;), namnam (mat) og masse mere... noen som har lyst å fortelle om sin unge?:) kjeder meg litt i dag ja, haha;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første skritt da han var 10 mnd, gikk skikkelig da han var 10,5 mnd. Var treig med krabbinga, da. Tok sine første skritt før han krabbet ;o)

Skrevet

Min gutt er 1år og går ikke, ser ikke ut som han kommer til og gå med d først heller..

Skrevet

Lillegutt er 12 mnd, og har gått i 2-3 uker nå. Han begynte å gå rundt bordene da han var 7 mnd, men brukte veldig lang tid på å slippe seg... Ellers sier han ikke så mye enda.. Han sier jo mamma og pappa, men jeg vet ikke hvor bevisst det er alltid, for han kan si det i alle mulige sammenhenger....

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

springer nå..13mnd...gikk ordentlig når hun var 11mnd:-)

Skrevet

Nå er jenta mi 22 mnd da, så ja, hun går ;) Hun har vel sant og si gått i temmelig nøyaktig ett år alt.

Skrevet

Ja, han går (sannheten er at han løper...hehe). Han begynte å slippe taket da han var 11,5 mnd. Gikk skikkelig 2 uker etter 1-års dagen sin.

Han er 18 mnd.

Snakker masse nå, hermer etter mye av det vi sier, og kommer stadig hjem fra b.hagen med nye ord også. Har lagt sammen 2 ord, "mamma min", så søt :)

Er skikkelig gøy nå, for ser han utvikler seg i rasende fart nå. Skjer noe nytt hver dag.

Gøy å være mamma : )

Skrevet

Tuppen er 14,5 mnd og går rundt bord og langs vegger, Brio vogna si høvler han over dørstokker og springer etter katta med, men går kun 3 skritt på egenhånd når vi oppmuntrer ham.

Ellers så sier han takk takk, nei og rister på hodet, lager bil lyder, mamma og pappa har han sånn nogenlunde inne, og å rope bø er kjempe gøy.

Skrevet

snupa her tok sine første skritt da hun var 11 mnd. men begynte ikke gå før hun var 13 mnd. nå er hun 18 mnd og løper rundt over alt..;)

hun er veldig flink til å snakke.. kan ha lange samtaler med henne.;) hun sier setninger på 4-6 ord stortsett.. men kan si lengre og kortere selvfølgelig..;) hun er veldig for seg da.. i barnehagen får jeg skryt nesten hver dag av hvor flink hun er.. og at hun er så snill med de andre barna.. kjempe kjekt for en stolt mamma å høre..;)

Skrevet

Ja,han går og løper rundt,er 18mnd nå :)

Men han har vært treg med krabbing og gåing. Krabbet ikke skikkelig før han var 13mnd og tok de første skrittene (uten å holde seg) når han var 16mnd. 2 uker etter det gikk han hele tida og begynte å løpe kort tid etter det :)

Han snakker ikke så mye forståelig,men sier da mamma, pappa, us (pus), ssjjj (æsj), ja, nei, kake, bake, namnam, og masse uforståelig babbel da..hehe :)

Akkurat nå ligger han i senga si og sover så søtt. :)

Skrevet

Min gutt er 16 mnd i mårra. Han har akkurat begynt å gå. Ikke helt stødig enda da men ;) Han går for det meste, men hvis han vil fort fram krabber han, det går raskere.

Han begynte å krabbe da han var 10,5 mnd.

Ord han sier er mamma, dadda (pappa), moa (mor/bestemor), hei, heia, hade, pys, hei pys, ja, nei, bø, æss (æsj), Heidi (ei i bhg), gakka, se, se der, oj, bade, mø, mmm (når han spiser noe han liker). Lærer nye ord nesten hver dag, det er kjempe gøy!!

Skrevet

13mnd er småen. Han går bare langs bord o.l. Tror rett og slett han ikke tør slippe seg.

Ellers sier han mamma, pappa, hadet, hei, kake, pupp, vov-vov, Heidi...

Og han klarer å sette stikkontakten tilbake i stikkontakten.. Hjelp... :(

Skrevet

Jepp min går og han er 21mnd da så det skulle vel bare mangle.. Men han begynte å gå relativt sent da, 16mnd. Krabba og reiste seg selv da han var 7mnd da og gikk rundt bord osv da han var 8mnd, men det å gå gjorde han ikke før han visste at han helt sikkert fikk det til..

Skrevet

JA men hun er 20 mnd da hehe.

Hun gikk før hun var 10 mnd

Skrevet

Han er 1 år og 1 uke, og han går ikke enda..

Skrevet

min gutt var ca 15 mnd da han falt reiste seg gikk, falt reiste seg og gikk osv osv........

Skrevet

Min på 12 mnd. begynte å gå langs møbler osv. da han var 7,5 mnd, men han går fremdeles ikke. Han tok sine første skritt for 1,5 mnd. siden men han tør ikke ta så veldig mange om gangen. Han sier nærmere 10 ord, men de eneste som er helt konsekvente er mamma, nam nam, vov vov (til alle dyr) og hei/hello.

Skrevet

Snuppa mi er snart 14mnd og løper som bare det:) Tok sine første skritt alene da hun var nøyaktig 11mnd...hadde da gått en god stund rundt og mellom møbler!

Skrevet

er 13,5 mnd hun her og, går bare med støtte (langs bord osv), ikke tegn til at hun vil begynne å gå selv enda..men det er vel ikke noe stress så lenge alt er som det skal;) hun sier mamma, pappa, nei (og rister på hodet), jaaaaa (tror ikke det er bevisst men dog..), tsntakk (tusen takk), takktakk, klakker med tunga, spiller på slurva, vinker hade, lager grimaser når hun er i rampehumør, hehe.. Tja.. Normalt oppegående vil jeg tro:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...