Gå til innhold

"Julebord" for septembermammaene i Oslo?


mother to be :)

Anbefalte innlegg

Noen av oss har snakket om at det kunne vært hyggelig å hatt ett slags julebord. Da tenker jeg på ett treff uten babyer. Vi trenger ikke gjøre så mye ut av det. F.eks. gå å spise pizza og ta noen øl (for de som kan det, det er fordelen med flaksebarn,hehe, så finnes det jo pumpe også da)... Er det noe interesse for dette?? Noen som kunne tenke seg å være med? Og er det noen forslag til hvor vi kan dra og når? Jeg foreslår lørdag den 1.des, men spiller i grunn ingen rolle for meg. Håper folk blir med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg også skal faktisk på et annet julebord 1. des. Ser nå at jeg ikke har noen flere ledige lørdager før vi drar på juleferie (2. uka i desember). Hva med å ta det feks. en torsdag? Vi skal jo ikke på jobb dagen etter. Vet ikke om dere har lyst til å drikke dere så fulle at dere trenger far hjemme dagen etter, men det har iallefall ikke jeg tenkt til :o) Vet ikke om Südøst er et litt dårlig forslag siden det er der vi pleier å møtes med babyer, men de som var på julebord der i fjor var meget fornøyd. Og så blir det jo en helt annen setting - uten barn, på kvelden, og flere folk. Håper vi kan finne en dag/dato som passer for flest mulig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...