Gå til innhold

Endring i bevegelsene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den lille i magen beveger seg helt annerledes (har gjort det over en liten periode nå),enn han gjorde før (for noen uker siden). Det er ikke disse "harde" Sparkene lenger,men mer flytende og rolige bevegelser,sånne du ser at magen bølger utenpå av,han beveger seg jo mye,men som sagt ikke "harde" spark. kjenner mye hikking og,noe som jeg skjønner er normalt. Det jeg da lurer på er om dette er normale bev.mønster? Noen som har/har hatt samme erfaringer (dette er min første)?? Jeg vil jo tro det begynner å bli trangt derinne.. Men vil gjerne høre om noen andre har det sånn og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det begynner å bli veldig trangt så sparker han veldig lite.. men man kan kjenne at han beveger seg... det er helt vanlig.. ikke noe farlig.. :)

Skrevet

barnet legger seg etter hvert i fosterstilling, og slik vil det ligge til det er født. dette gjør den når det blir trangt der inne. den greier da ikke å sparke fra slik som før, så dette er nok det noemale beveglesesmønsteret ja. er selv i uke 33+5 og har det slik. ingen harde sparke, bare rolige bevegelser.

Skrevet

Er sånn her også.(snart uke 40) Ganske kraftige bølgebevegelser,og et og annet karatespark kan komme,men det er ikke vanlige spark lengre,nei. Helt normalt,pga størrelsen på barnet og posisjonen det ligger i:-)

Mye morsommere nå,synes jeg,ser liksom at hele mage vrir og vrenger på seg,t.o.m folk jeg står å snakker med ute kan se det og kommenterer det! Litt freaky!

Skrevet

Takk for fine svar :) Blir beroliget da,godt å høre at det er normalt hos andre og! Er i uke 31+3,glemte å skrive det :)

Skrevet

har det slik jeg også, er 31+2:) ble litt bekymret jeg også, men det er jo bra med liv, bare de harde sparkene som mangler! nå kjennes det mer ut som om h*n prøver å vrenge seg vei ut av magen når det står på som verst;)

Skrevet

Jeg har så vidt kommet meg over på 3. trimester (er i uke 28), men har en ukes tid merket at bevegelsene har gått over til å bli mer glidende. Er det ikke litt tidlig at det begynner å bli dårlig plass der inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...