Gå til innhold

"Julebord" for septembermammaene?


mother to be :)

Anbefalte innlegg

Noen av oss har snakket om at det kunne vært hyggelig å hatt ett slags julebord. Da tenker jeg på ett treff uten babyer. Vi trenger ikke gjøre så mye ut av det. F.eks. gå å spise pizza og ta noen øl (for de som kan det, det er fordelen med flaksebarn,hehe, så finnes det jo pumpe også da)... Er det noe interesse for dette?? Noen som kunne tenke seg å være med? Og er det noen forslag til hvor vi kan dra og når? Jeg foreslår lørdag den 1.des, men spiller i grunn ingen rolle for meg. Håper folk blir med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det høres kjempekos ut. Jeg tøffer meg litt og sier at jeg blir med. Første desember høres bra ut. Hadde vært VELDIG deilig med både pizza og øl....................og vin.......mmm deilig rødvin som jeg har savnet så fælt........ Jepp count me in! Skal få det til, bare å pumpe og fryse til den store gullmedaljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror det er noe tull med siden, for jeg skrev her i dagtidlig, og da var det bare kommet ett svar (fra Herlumheipådeg). Men mitt innlegg er søkk vekk :-( Jeg skal også på et annet julebord den 1. og har ikke noen ledige lørdager igjen før jeg drar på juleferie (2. uka i des) Så jeg kom med forslag om å ha det feks. på en torsdag - siden vi ikke skal på jobb dagen etter. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli så full at jeg ikke klarer å ta meg av snuppa mi dagen etter. Selv om jeg ser fordelen med far hjemme dagen-derpå ;o) Men nå var det mange det passet for på lørdagen da... råder dere til å booke raskt da det begynner å bli fullt de fleste steder lørdagene før jul. Julebordsesongen er nok godt i gang allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, er det muuuulig!! Kan jeg skylde på ammetåka? Det var på septemberklubb-siden jeg hadde svart, og det var bare ett svar der (fra Riga)... jaja... da var det ikke tull med siden likevel. Bare jeg som tuller. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke noen helger før jul, men det å ha det på en torsdag eller annen hverdag syntes jeg var en god idé. Uansett må jeg opp om natten jeg ;0) (tror jeg holder meg unna alkohol en liten stund til...). Kan ikke man 3.des - 7.des hvis det blir på en hverdag :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...