2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ting til håret duplo dyr puslespill strømpebukser truser bøker koppestell leke frukt/mat
Mille** Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg har kjøpt til jenta mi som blir 2,3 år ved advent: ulvangsokker ullbody Kjole Trøye My little ponnie kopi Rosiner Plastelina Fargeblyanter 2 nissefigurer Julestrømpe Prinsessekone med smykke og armbånd til ......tror det var alt... Noen av gavene deler jeg opp i flere gaver. )
Mille** Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jo, et lite puslespill og sånne store perler, nobby perler tror jeg de heter med ett brett til.
*ViMsA* Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 vi har bl.a. kjøpt sokker, hårpynt, "lekesmykker", disse store hama-perlene og brett, lekemat/kjøkkenutstyr, magnet-tegnebrett, play dough/plastelina, mummi-pepperkakeformer, klistremerker, lekefigurer (dyr etc), genser, strømpis, kopp, en liten godtebit på lørdagene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå