Merida72 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg trenger noen gode tips! Tulla på 4 mndr er kjempeforkjøla og har masse slim og snørr i nesa som jeg ikke får ut. Har skylt masse med både mm og saltvann, har brukt litt q-tips og bruker litt nesedråper på natta for at vi skal få sove litte grann i alle fall. Men nesedråpene bare åpner for en liten stund, de fjerner jo ingen ting. Vi har forresten også hevet hode-enden i senga hennes. Disse "neseballongene" har jeg dårlig erfaring med fra forrigemann. Nå blir vi snart desperate begge to, for hun sover nesten ikke hverken på dag- eller nattestid lenger på grunn av alt strevet med å puste. Er det noen som har gode råd til hvordan man får ut snørra på en som er for liten til å pusse nesa??
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg syns det er enklest å skylle med saltvann og så tørke med papir.. prøve å lirke snørra litt ut.. Noe annet tips har jeg ikke.. Syns du har prøvd det meste
Mor di! Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 På sørbø reflex har jeg kjøpt en GENIAL nesesuger-et blått rør med et filter i enden, også en slange hvor du suger ut snørret. HØres ekkelt ut, men er ikke det altså! Den har reddet oss mang en natt! Får ikke til den nesesugeren som er som en ballong... Løser først opp snørret med saltvannsdråper, lar det virke en liten stund, før jeg deretter suger ut snørret. Kan anbefales, har brukt det to forkjølelsesperioder på pjokken som er 3 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå