*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Bestemor har brodert kalender og trenger tips til hva hun kan fylle den med. Dårlig fantasi jeg.
lille je Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Du kan vel egentlig fylle den med hva som helst? Hun skjønner vel lite av det uansett...
auro Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Kjøp ei bøtte med lego og pakk inn noen til hver dag.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Pekebøker, Duplo(kjøp en stor pakke og del opp), smokker om hun bruker det, sokker, smekker, smokkelenge, tutekopp, barnecd.. Dupo er hun jo for liten til nå, men det går jo ikke så lang tid før hun kan begynne å leke med det.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Siden hu er så liten ville jeg ha ventet til neste år, bare la kanlenderen henge oppe. Men dersom du vil ha noe: kanskje duplo som kan deles opp i flere pakker. strømpebukser, strikker til håret (resom hu har hår da) kom ikke på mer, men tenker at ting hu trenger som du ville kjøp allikevel ville være bra i en sånn kalender. Lykke til
silhah og emilie Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 jeg har tenkt på det samme og siden emilie er bare 1 år i den tiden og skjønner veldig lite kommer jeg til å fylle opp med: bodyer strømperter sokker smokker små leker osv det morsomste for henne er vel å pakke ut de små gavene:) så det blir ting hun trenger uansett
Mille** Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Sjokolade som mamman må spise siden babyen er for liten. ;o)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Eller 24 pakker til deg selv, hun bryr seg neppe uansett.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Duplo ja, det var smart!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 det morsomste for henne er vel å pakke ut de små gavene:) vi fikk ikke lillegutten vår til å pakke opp julegavene sine i fjor, heller ikke bursdagsgavene. De var mye bedre bare å klatre på..... :-) han ble 1 år i november Får håpe snuppe di er mer interisert.
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 duplo (stoor favoritt til min på ti mnd) hipp baby kjeks (usukret etc) smokker (om dette brukes) kaskje en ny pysjamas,bukse,topp,strømpik,lue etc Små leker (biler,dyr etc)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2007 Tusen takk for tips! Pakker til meg selv, eller vente til neste år er ikke aktuelt. For som sagt, det er bestemor som ordner kalender. En IVRIG bestemor =)
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 må ærlig si at jeg syns det blir feil med gaver til deg i hennes kalender. Vet hvordan min var om han bare fikk åpne,men ikke fikk det som var inni.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. november 2007 Helt enig. Da blir det jo ikke hennes kalender, men min. Mye vi gjør med babyene våre som de ikke forstår, men som er koselig for de voksne =) Og papir er jo noe av det kuleste som fins, + at hun får noe nyttig/morsomt i tillegg. Syns det var fint gjort av bestemor jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå