Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har ordnet: *lokale *dåpskake (resten skal litt ymse i familien bake) *kjole (kommer til fredag, sammen med svigermor, håper den passer!!!) *mamma skal lage koldtbord, ut og handle på torsdag *bunad til storesøster (kommer også til fredag *gulp*) noe mer??
lille je Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Sløyfe til kjolen? Drikke til maten? Klær til deg og mannen? Kaffe?
Mille** Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Faddere, dåpslue, rense dressen til pappan, finne klær til mamman, pynt til bordene, blomster, ladde batterier på kamera og filmkamera, kjøpe ny film til kameraet..... ;o) Lykke til!
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Blomster om du skal ha det? Kanskje sette i sko eller bugge du fikk oppsatser i til fødselen om du fikk det. Tenk over om du har fat til å servere alt på. Koldtbord krever kanskje en del små. Noe til pålegg, noe til osv. Sjekket at du har nok pene fat, glass/kopper og bestikk Klær til dåpsbarnet når dåpskjolen blir tatt av.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Takker! Jeg har selvfølgelig faddere ) Hehe ) OG sløyfe til kjolen... Det jeg kom på at jeg hadde glemt nå var, blomster stearinlys servietter duk til og ha på midten... Servise og slikt har de på det lokalet vi skal være. Fat og alt det andre ordner mamma og bestemor. Slikt har ikke jeg i hus )
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 hihi mockanin ;o) Ja, var det jeg og kom på istad ) JEG må ha en tynn genser til og ha under skjorta mi, dressen til far er kun brukt en gang, trengs ikke rens, men han burde hatt et nytt belte.. Og mor burde hatt nye sko.. men det har jeg vel i en bod et eller annet sted... hmm... )
Sara Rompompei Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Jeg har brukt blondebody under dåpskjolen.... Og en blondestrømpebukse. Husk at dette er den eneste gangen lillebror får gå med kjole hihi og da må det gjøres skikkelig!
prins 07, prins 10 Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Tenkte å lage tråd om akkurat det samme, har dåp søndag vi også.. HJEELP! Blomster og duker hadde jeg helt glemt. Lykke til på søndag!
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 du kan låne min tråd ;o) lykke til dere og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå