Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Ville bare minne alle på knipeøvelser!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 takk!!! F altså... jeg glemmer det hele tiden. Tat kanskje en knipeøvelse i uka.. Hva skal dette egentlig hjelpe mot? og hvordan vet man at musklene er sterke? når jeg tisser å stopper stråla går det kjempe fint, men sliter med å knipe mer enn 2 sekund, da "detter" noe ned igjen og føler jeg bare kniper noe av musklene.. hvis dere skjønner hva jeg mente nå da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Det er for at du ikke skal tisse på deg etter du har født. Svært mange får så slapp bekkenmuskulatur at de ikke klarer å holde seg, og får problemer med inkontinens. Så det er bare å knipe!! Men det er søren meg ikke lett å huske!
kajfla Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 og for at ikke livmora skal falle ned...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 jeg kniper som bare søren nå jammen bra det kommer opp en sånn link av og til. Jeg kniper hver gang dere sier fra hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå