Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg sliter skikkelig med tretthet om dagen, og nå syns jeg det har blitt et litt for stort problem, så håper noen har råd å komme med til meg. Er i fulltidsjobb, og det er stort sett det jeg får gjort i løpet av en dag. Prøver å få trent litt innimellom. Spiser mye frukt og grønt, og har ellers et sunt og variert kosthold. Legger meg gjerne kl 22 (skulle lagt meg før hadde det ikke vært for min stakkars samboer), men klarer nesten ikke våkne om morgenen like vel. Stort sett sover jeg en halv til to timer på sofaen etter jobb. De dagene jeg ikke får gjort det fungerer ikke hodet etter kl 19. Våkner stort sett en gang i løpet av hver natt for å gå på toalettet, men sovner som regel igjen i det jeg får hodet på puten. Nå sitter jeg på arbeid og glipper med øynene. Det må da være noe jeg kan gjøre for å våkne? Skulle gjerne bøttet nedpå noen kopper kaffe, men det har jeg ikke greid siden uke 6. Håper på gode råd og tilbakemeldinger fra dere, for dette er vanskelig å kombinere med jobb, og jeg er jo veldig glad i jobben min. Er 15 + 6.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei, jeg hadde det helt likt som deg, frem til uke 20 ca. Nå er jeg 24+1 og litt trøtt men ikke så ille som jeg hadde det fra dag en i graviditeten og til da. Du må bare ta hensyn til deg selv og sove på ettermiddagen når du kommer hjem selv om du da blir litt rar i hodet. Ta hyppige små pauser på jobb å strekk litt på deg. Har ikke noen andre gode råd, noen ganger reagerer vi sånn på disse hormonene. Bare sånn det er. Håper det går litt over på deg også snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå