stinelin81-3 smågull Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Fant denne artikkelen på dagbladets nettavis : http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/11/06/517382.html Jeg ble så glad:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Den så jeg også Syntes det var kjempeflott!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 synes å den var kjempe flott!! å de damene som har så god selvtillit!! skulle ønske det gjalt meg å! men desverre hevr gang jeg ser meg i speilet(naken) fysj...
stinelin81-3 smågull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Ja det er ikke hver dag man er like fornøyd akkurat med hva man ser i speilet. Men da er det godt å vite at maaaange andre har det like ille eller værre. Man får se på det som krigs arr:) Mannfolka er jo så forbaska stolte over dem....så hvorfor skal ikke vi være det?? Medie idealet har alltid vært urealistisk... det er jo vi som er normale!! Det burde finnes et norskt slik nettsted også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå