KristineH79 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Trudde egentlig at den gikk i uke 37 for da hadde jg litt blodig utflodaktig på papiret i flere dager. Men etter litt "roting" av jm for å kjenne hvordan hodet lå,oppdaga jg senere på dagen brun utflod og dagen etter i dusjen kom den gedigne ekle brune klumpen og det var slimproppen! Det var ik noe friskt blod el noe, ligna nesten på eggklump man får når man har mensen! Alle beskrivelser jg har hørt om slimproppen her inne stemte iallefall ik m min... Håper pjokken vil komme ut snart og hilse på oss, en nå 2 dg over termin
Slalotte Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 jm sa til meg at hvis den var litt brunaktig så skulle jeg ta kontakt så kanskje du burde ta kontakt.. min gikk i går og den var blank..
KristineH79 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Jg rinkte å prata m jm som hadde "rota" oppi der når jg kom ut av dusjen og lurte på hva dette var? Og hun sa det var slimproppen og lurte på om jg kjente liv, d gjorde jg og da var d ik noe farlig, helt vanlig. Dette var på lørdag og d kommer fortsatt litt brunlig utflod...
Slalotte Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 oki det er bra da.. ja er vist vanlig og få slim og sånn etter slimproppen har gått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå