Gå til innhold

Slimproppen (ekkelt) samme som november


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trudde egentlig at den gikk i uke 37 for da hadde jg litt blodig utflodaktig på papiret i flere dager. Men etter litt "roting" av jm for å kjenne hvordan hodet lå,oppdaga jg senere på dagen brun utflod og dagen etter i dusjen kom den gedigne ekle brune klumpen og det var slimproppen!

Det var ik noe friskt blod el noe, ligna nesten på eggklump man får når man har mensen! Alle beskrivelser jg har hørt om slimproppen her inne stemte iallefall ik m min...

Håper pjokken vil komme ut snart og hilse på oss, en nå 2 dg over termin :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jm sa til meg at hvis den var litt brunaktig så skulle jeg ta kontakt så kanskje du burde ta kontakt.. min gikk i går og den var blank..

Skrevet

Jg rinkte å prata m jm som hadde "rota" oppi der når jg kom ut av dusjen og lurte på hva dette var? Og hun sa det var slimproppen og lurte på om jg kjente liv, d gjorde jg og da var d ik noe farlig, helt vanlig. Dette var på lørdag og d kommer fortsatt litt brunlig utflod...

Skrevet

oki det er bra da.. ja er vist vanlig og få slim og sånn etter slimproppen har gått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...