Gå til innhold

Hvor mye jobber dere utenfor heimen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange barn, alder på de?

Jeg er i permisjon nå, men jobber ellers i 54% stilling som nattevakt.

Jobber da hver tredje helg og to til tre netter i uken.

Vurderer å jobbe noen dager til enten mer nattevakter (sover jo på jobben) eller en helgejobb på dag/kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups..glemte noe:

har tre barn: 5,5 år 4,5 år og 8 mnd

Skrevet

Jobber 100%, men har nå permisjon. Vurderer å søke meg ned i 80% når jeg begynner igjen. hadde vært deilig med en fridag i uken:)

Skrevet

Glemte visst noe jeg også:)

Har en jente på 4 og en gutt på snart 1 mnd...

Skrevet

75 % i todelt turnus, har 2 jenter på 9 år og 2 år. Den prosenten inkluderer helgejobb hver 3. helg, men da jobber jeg bare lørdag og søndag, fri fredag.

Skrevet

Jobber 100% - drar hjemmefra kvart over åtte og kommer hjem igjen kvart på seks (leverer og henter da guttene på 2,6 år og 18 mnd i bhg).

Fri i helgene. Ser lite til guttene i hverdagen, men prøver å kompensere for dette i helgene - bor oxo alene med de.

Skrevet

Jobber 100% leverer barna i barnehagen litt før 8 og henter litt over 16, de er 5 og 2 år. Mannen min jobber også 8-16

Skrevet

100% til vanlig, 20% nå. Mini er 7mnd. Mannen min jobber turnus, så min jobb foregår når han har fri:)

Skrevet

Nå har jeg sagt opp for å være hjemme med jenta mi (9 mnd.), permisjonen er ferdig i november, så da blir det vel 0 %.

Skrevet

har to jenter.. 5 år og 2 1/2 år.. dem er 100% i barnehagen.. selv jobber jeg 50% men jeg jobber også frivillig til min svigerfar.. håper jeg får lønn for det senere.. hvis jeg har helt fri så har jeg ungene hjem.. eller så prøver jeg å holde orden i huset på de dagene å... for det er ikke lett med alle sammen som er så flink til å rote hehe..

Skrevet

Har en gutt på 1 år..

Jobber 73%..

Skrevet

Jobber 100%.

Ungene er 16, 13 1/2, 11 1/2, 9, 7 1/2, 5 1/2, snart 4 og straks 2 år.

Skrevet

Hjelpe meg for en gjeng du hadde :) hehe

Går 100 % på skolen, siste året på vidergående. Leverer Elias klokken 8 og henter han klokken 13.00 ca. Dersom jeg går lenger enn til ett henter noen andre han

Skrevet

Jobber vanlig 40 timer i uka. Fri i helgene da :) Har en datter på 2 år.

Skrevet

jobber 100%

har to barn. en på 4 år og 3 mnd, og ei på 2 år og 8 mnd

Skrevet

Jobber 100% stilling. 43,5 timer i uka. Barna på 2 og 4,5 år går i bhg fra 8-15.30 hver dag, resten av jobben gjør jeg på kveldstid.

Lang ferie, da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...