Gå til innhold

Blir dere kvalme av murringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært kvalm stortsett hele svangerskapet,men nå er jeg kvalm på en annen måte,og det gir seg ikke heller. Første syklusdag(starten av mensen) er jeg alltid kvalm,og har vært det de to gangene jeg har mista,og det er denna kvalmen jeg kjenner nå... Murringene er ganske sterke om dagen,så er de som fører til det:-( Skal bli helt himmelsk å ikke være kvalm mer når vesla kommer ut om kort tid! (10 dager til termin)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEHUUUU:) Artig å se deg igjen her inne!

Nå er det jammen ikke lenge til du kan si farvel til kvalme og hei til vesla.

Masse lykke til med fødselen:)

Skrevet

Heisann!

Ja! Jeg er småuggen hver dag nå, og har masse mensmurring.

Var faktisk litt mer kvalmen forrige uke når murringene startet. Regner med at det er helt normalt.

Satser på at det har en hensikt (murringene altså).

Hilsen ei med samme magiske dato:-)

Skrevet

Jeg har masse murringer i dag, og er kvalm og uggen av hele opplegget. Er rett og slett bare drittlei av kroppen min i dag! Vond i ene puppen, vond i ryggen og masse murringer, det er vondt når tuppa sparker og beveger seg, og jeg er kvalm i tillegg. Sukk.. Men det er vel bare slik tredje trimester er? Og jeg har to mnd igjen... (syte syte)

Stakkars oss!

Skrevet

husker ikke om jeg var kvalm för det virkelig startet,men da kastet jeg opp under hver ri......................

Skrevet

Flere heldige her,altså... Bah,er så møkka lei den kvalmen nå! Kunne godt holdt ut noen måneder til hadde det ikke vært for kvalme,for har jo ingen andre plager,men nå synes jeg snart det er nok!

Håper vi slipper overtid ihvertfall,kan overleve å spy under fødselen,bare dem garanterer at kvalmen slutter etterpå!

Trøsteklemmer til dere andre kvalme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...