To trollunger + en spire Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Noen gode råd for meg som mangler energi?
Gothic Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Slenger meg på denne, kunne sikkert sove hele døgnet!!!
Vibe80 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Energi? Hva er det? Gikk fra meg energien en gang i april og har siden ikke sett snurten av den..
prinsessemor123 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg fyller på med pepsi max... bruker det som drivstoff. etter et par glass har jeg bitte litt krefter til å få gjort det mest nødvendige. Hvor sunt det er kan jo diskuteres...
ticalinda Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg lurer meg til 30 minutters pauser innimellom slagene. Funker ganske greit. Sørger for å få masse søvn i helgene. Får hodepine hvis jeg presser meg så det kan jeg ikke gjøre....
Smellt P. Tjukka Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hvilken energi ???? Nei , det jeg har av energi går med til husvask og snuppa ! Men jeg føler jeg har mer å gå på hvis det skjer noe koselig jeg vil være med på , som cafèbesøk med venninner , resturantbesøk , ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå