Gå til innhold

Har dere billige julegavetips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok mange av oss som ikke har saa mye penger aa rutte med.

Spesielt trist kan det vere for oss som faar vanvittig daarlig samvittighet hvis man ikke gir en gave til jul.

Er det noen som har gode ideer paa billige gaver saa del de gjerne med oss andre med slunken pengepung.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Flere år har vi laget konfekt som vi gir til "alle", det er veldig populært.

Da lager du etter lommeboken..

Skrevet

I år skal vi gjøre det veldig enkelt til oldeforeldre og besteforeldre til gutten vår. Sønnen vår på 18mnd har fått utfolde seg meget kunstnerisk på lerret. Lar han male med div farger på det og bare han blir ferdig med det skal jeg finne noen bilder av han,rive det langs kantene for så å bruke sånn decoupage lim å feste det oppå maleriet......så er kunstverket i boks =)

Tror man får kjøpt lerret på euro pris til en rimelig penge.

Dette kan jo også gis til tanter og onkler osv.

Også får den ei flaske vin el noe fra oss.

Jula trenger ikke koste all værden synes jeg.

Skrevet

Hvis du kan strikke så er hjemmestrikkede sokker topp å få.

Skrevet

Jeg blir veldig glad for FLAX lodd og de er ikke dyre.Med en liten sjokoladegris i tillegg saa smiler jeg:)

Skrevet

Var på Prinsess her om dagen, fant håndklær som før hadde koster opptil 89 kroner nedsatt til 10 kroner, et par slike og en håndsåpe så har vi julegave til naboene! Ellers kan du la ungene male på steiner fra fjæra om dere har mulighet for og plukke steiner fra fjæra!

Skrevet

Til unger så har de små lego byggesett-biler fra fem år + til 49,5 både på Sparkjøp og Toys r us. Fin gave til barn synes jeg:) Lego er jo alltid populært.

Skrevet

Dytter denne jeg:)

Skrevet

Lag julekaker, karameller, peppermynte eller annet julegodt, pakk pent inn i cellfan eller glasskrukke, og pynt med et pent bånd. Lag gjerne en etikett som du fester på båndet, der du skriver en hyggelig hilsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...