ls83 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg tror jeg er så uheldig å gå over på attføring,siden jeg har vært sykemeldt ett år.. jeg har jobbet litt,men ikke 26 uker som en må gjøre for å slette det andre jeg var sykemeldt.. jeg går ut i permisjon 2mai ca... attføringspengene begynner i mars... hva får jeg i foreldrepenger da?? regner de med de 2 mnd jeg får attføringspenger?? det stårnoe om at de regner foreldrepenger ut i fra de 6 av 10 siste mnd... har jeg skjønt det riktig da at jeg får foreldrepengene utr i fra den vanlige lønnen min??? takk for svar..
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg anbefaler deg å ta kontakt med kontaktpersonen din på trygdekontoret og få et møte med han/henne.. Da vil du få svar på det du lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå