Gå til innhold

kan noen hjelpe meg???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg er så uheldig å gå over på attføring,siden jeg har vært sykemeldt ett år.. jeg har jobbet litt,men ikke 26 uker som en må gjøre for å slette det andre jeg var sykemeldt.. jeg går ut i permisjon 2mai ca... attføringspengene begynner i mars... hva får jeg i foreldrepenger da?? regner de med de 2 mnd jeg får attføringspenger?? det stårnoe om at de regner foreldrepenger ut i fra de 6 av 10 siste mnd... har jeg skjønt det riktig da at jeg får foreldrepengene utr i fra den vanlige lønnen min??? takk for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med kontaktpersonen din på trygdekontoret og få et møte med han/henne.. Da vil du få svar på det du lurer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...