Gå til innhold

ble oppringt av norsk kompetansesenter for amming jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikk det det heter? ammeekspertene på rikshospitalet... ammehjelpen hadde kontaktet henne ang mitt melkeprodukjonsproblem... Jeg var visst et ekstremtilfelle, hehe... hun mente ihvertfall at jeg måtte være en av de få som hadde hormonelle grunner til altfor lav melkeproduksjon, og at jeg hadde for få melkekjertler... godt å få et svar ihvertfall da. hun syns jeg hadde prøvd mitt, og at jeg kunne gi meg med god samvittighet. jeg har jo egentlig gitt opp nå da, ammer litt på måfå men pumper ikke mer nå.. jeg kommer nok til å fortsette å amme for kosens skyld, men skal nå slutte å håpe på fullamming=)

er så godt å få svar fra en ekspert, og få vite at det IKKE er min feil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at hun ringte deg da!! veldig godt å høre fra slike personer at det er en grunn til at slike problem oppstår... Slik at en kan slutte å ''banke opp seg selv''

Lykke til videre og kos deg med amminga med den lille, men kjempe gode melka du har :D

Skrevet

Godt å få svar! Jeg har vært imponert over din innsatsvilje for å få til ammingen.

Synd det ikke går...

Skrevet

takktakk! var kjempegodt å få et svar!

hun sa også at det kunne bli mer neste gang, fordi hver graviditet bygger mer opp på noe reseptorer eller noe greier... men jeg måtte fortelle jordmødre o.l. om ammeproblemene mine når jeg var gravid, så de kunne sette inn tiltak for at det skulle gå best mulig neste gang...

Skrevet

Jeg hadde ikke nok melk forrige gang!!

Kunne pumpe og pumpe, og fikk bare ut ca 40ml i døgnet :-s

Å jenta mi var kjempesulten!

Så jeg begynte med mme og så fikk hun det lille jeg hadde.

MEN denne gangen har jeg melk :D Jenta mi er 7uker i dag og har ikke fått NOE tillegg!

Og hun legger på seg mer en nok ;)

Så ja.... du har gode muligheter for at det går bedre neste gang ;)

Skrevet

det var godt å høre=) har like lite som du hadde jeg også... jaja, bedre lykke neste gang til meg sel...=)

så bra at det gikk bra for deg denne gangen da!

Skrevet

Det er flott å høre at du har fått skikkelig svar, for det er jammen ikke mange som holder ut som du! Vær stolt over den innsatsen du har lagt ned, og betrygg deg med at du har gjort det beste for A! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...