Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hva tid hviler dere babyen siste gang før natten ?? Og....holder dere babyen våken selv om h*n vil sove til leggetid da ?
heldigec Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Min sover siste økt til rundt kl 17 faktisk (ca en time) og det er da ikke noe problem å legge henne igjen kl 19. Samme var det med broren. Men noen mener de ikke bør sove senere enn kl 16 (hvis du har problemer med legging vel og merke)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Da skal jeg prøve det i dag....blir jo snart sprø med uavbrutt søvn hver natt...våkner flere ganger hver natt!!! Han har ikke vært slik tidligere. Men så pleier han og få hvile hva tid og hvor lenge han vil frem til jeg legger meg og, så kanskje det er på tide og ta litt mer tak i sove rutiner nå..... HI
Mia_I Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Vår sover ikke etter kl 16, eller vi prøver nå det da. Hvis hun sover for mye på ettermiddagen blir legginga vanskelig. Dvs det blir den nå iblant uansett :-)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 min på 4,5måndte har også siste søven sin rindt 1700, og sover en liten time. hun er i seng rundt ni og sover nesten hele natten før hun får seg en liten skvett og sover vidre til ni på morran:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Wow, bra!! Får de fast føde ? hva og hvor mye og hva tid ??? hehe.....trenger litt hjelp her ja HI
Isabella.04.10 Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Min gutt blir 5 mnd om nån daga, og han får egentli sove så mykkje han vil.. E sekkert mange som mislike d, men æ har han i lag me mæ om natta.. vi bægge søv bæst då.. Han sovne først i 8 tia på kvelln, våkne rundt 9.. så sovne han rundt 11, førsyne sæ sjøl på natta av mat så han e egentli aldri våken på natta.. spis stortsett i søvne. Vi står opp rundt 10-11-12 .. så søv han 1 time ca 3 time ætter d.. jahh.. har d i grunn ganske greit her amme bære.. null andre ting. Må få sagt d.. han dær trænarn i top model burda vorre sparka en vess plass før å sei at folk ikkje bør amme.. utruli teit sagt! Bæst før ongen å få både pupp, kroppskontakt og morsmelk!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Ja!! Ble skikkelig irritert på han, viser jo bare hvor mye vett han har i skallen sin!! HI
Gjest Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 jeg trur det med fast føde er litt forskjellig fra baby til baby.... jeg begynte å så vidt med litt velling da hun var litt over fire måndter. Det var fordi hun var konstant sulten, våknet hver time på natta osv. men etter vi har begynt med litt grøt så gikk det mye bedre. i dag får hun et halvt middagsglass med gulerot og potet på ettermiddagen og litt grøt før hun legger seg. ellers går det bare i mm.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Hvor mye grøt gir du ? hehe....sorry for så mange spml HI
Gjest Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 litt under en posjon (etter hva de mener er en posjon på pakka). begynte med velling først på tåteflaske, det gikk kjempe fint(må huske passe litt på magen) da fikk hun ca 120ml med ca 3-4 ts med maisgrøtpulver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå