1+1=2+1+x Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jenten min på 4,5 måneder ser ut til å ha luftsmerter i magen. Lurer på om det kan være årsaken til at hun har sluttet å sove natten igjennom. Noen tips til å "hjelpe" hun å få ut luften?
*smula* Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg anbefaller fenikkel-te. Det hjalp her i huset. Jeg drakk to kopper om dagen og ga lillegutt noen t-skjeer når teen var passe lunken.
1+1=2+1+x Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Er det foresten vanlig med baby som fiser... uten at det kommer bæsj...?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ja, det er vanlig at babyer fiser, både høyt og illeluktende:) Men dersom hun fiser mye og du har mistanke om at hun er plaget med smerter så prøv som hun over her sier fenikkelte. Jeg gir lillegutt 1 ts før hvert måltid og det hjelper enormt, prøvde å slutte med det men da ble han verre igjen, så fikk da bekreftet at det funker!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Her i huset har vi og prøvd og kutte ut fennikkelte, men da ble alt ille att, så fikk bra bevis på at det funker ekstremt bra her også Men lurer på den ting, hvor lenge oppbevarer dere teen? Har den ett døgn i kjøleskapet jeg...feil?
1+1=2+1+x Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Jeg skal nok prøve fenikkelte;o) Alt for min lille. Er om natta det er verst...
*smula* Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Du kan oppbevare fenikkel-te et par døgn i kjøleskapet hvis du har den i ren beholder med lokk og har kokt teen 5min.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jeg har bare kokt opp vann jeg, og lar teen trekke i 5 min.. Går det bra?? Har den elltid i en sterilisert tåteflaske med lokk=)
Heihvordetgår Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Maser magen ved at unden ligger på ryggen og du presser forsiktig beina opp på magen og gjør sirkulerende bevegelser. Eller legg henne på magen på beina dine og maser ryggen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå