Gå til innhold

Da hopper jeg ENDELIG inn her!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle vært her for litt over to uker siden, men ble skrudd tilbake på en tidlig ul. Men nå er jeg i hvertfall endelig her!

Er så utrolig godt at de 3 første mnd er over!

 

Kos dere masse med magen deres jenter!

 

Ha en super dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit til oss Solskinnsbolla m/spire :)

 

Håper du får en fin tid her inne :)

Skrevet

Jeg og kom inn hit i dag... god følelse dette. Vi kommer jo til å følges hele veien. Så koselig. Hvordan er formen din? fått noen mage ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...