Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Trodde jeg skulle vært her for litt over to uker siden, men ble skrudd tilbake på en tidlig ul. Men nå er jeg i hvertfall endelig her! Er så utrolig godt at de 3 første mnd er over! Kos dere masse med magen deres jenter! Ha en super dag!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Velkommen inn hit til oss Solskinnsbolla m/spire Håper du får en fin tid her inne
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg og kom inn hit i dag... god følelse dette. Vi kommer jo til å følges hele veien. Så koselig. Hvordan er formen din? fått noen mage ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå