måkki Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har en liten følelse av at ingen bruker gåstol til ungene sine, helsesøster mener vel at det er fysj-fysj... vi vurderer å anskaffe oss en vi da, for mini er en stor gutt som elsker å gå-trene men jeg har slettes ikke fysikk til å gå bøyd og holde han jeg.. (ikke skal han sitte i den lenge av gangen heller da:) Noen som bruker gåstol og evt vet hvor jeg kan få tak i en??
Silker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde et innlegg om dette igår, utifra rådene jeg fikk her så bestemte jeg meg for ikke å kjøpe... Men vet at de har på Rudo iallefall
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Nei, ville ikke tatt i mot en for betaling engang. Om han liker å gåtrene er det jo mye bedre at han går etter f.eks en gåbil eller en gåvogn (f.eks Brio sin) og det er jo noe han vil kunne bruke lenge etter han begynner å gå også :-)
mamma-til-4 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg hadde gåstol til 1.mann,men det sto jeg og hoppet på når jeg oppdaget hva som hadde skjedd. Guttungen blei helt feilstilt i føttene og kan si at han til dags dato ikke er bra.Og nå er han 7 år!!! Han elsket gåstolen sin og fartet rundt i huset over alt.Men ærlig talt:drit i gåstolen.Mulig han ville hatt mye moro der og da,men ikke mye moro når beina blir skeive. Har ikke brukt gåstol til de andre og de er ikke sånn i beina.Legen vår kunne og konstantere at det var pga gåstolen at han har blitt så skeiv i beina.
røre-røre og lille umulius Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Joda,forstemann brukte gaastol fra han var ca 9 mnd.Den ble brukt litt hver dag og han elsket den.Alt bare fint med hannes fotter. Han begynte aa gaa selv da han var 11 mnd saa det var ikke lenge han brukte den. Lillemann har arvet den naa,men han har ikke helt fattet hvordan den skal brukes saa vi venter litt til for vi setter han i den igjen. De gaa-vognene er ogsaa supre saa kjop en slik til han istedenfor.Da slipper dere aa vere bekymret for at det skal bli noen skalvanker paa poden:)
Prish Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Vi har gåstol til lillemor. Hun elsker den! Bruker den litt hver dag, som leketøy eller hvis jeg skal f.eks. ta oppvasken eller noe.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 jeg har kjøpt en til vår datter på nesten 9 mnd nå. Hun har brukt den ca 15 min totalt pr dag siste tre ukene. hun har en alvorlig skade på leveren som har ført til at hun ikke har klart å ligge på magen. Dermed er hun hypoton i skulder og nakke. Etter at vi kjøpte denne, har hun endelig ork til å holde kroppen uten å få vondt, og hun har fått bedret livskvaliteten sin betraktelig. Alle som er litt ut og inn hos leger og syehus vet hvor kjipt det er å tilstadighet få høre at noe er galt. Og de klager jo på alt. Så når nevrologen kritiserte valget vårt, valgte vi bare å si at de ikke hadde kommet med noe bedre forslag. Argumentet hennes var bekymringen for at vi skulle bruke den som barnevakt... Da fikk jeg problemer med å holde meg... For det var å delvis undergrave min intelligens som forelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå