Baggi Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 jeg har gått med litt murringer og tenkte at nå er mensen på vei. så vi hoppet av i svingen 2 dager på rad. men i går som var 3 dagen, så fikk jeg smertefulle eggløsningssmerter:/ hørt det kan komme sædceller inn når man hopper av? og dette var dagen før eggløsningen da. shit har bommet helt på syklusen min jeg etter jeg sluttet med prevensjon siden jeg ike tåler hormoner. noen som vet litt om dette å hoppe av? erfaringer?
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Heisann! Jeg ble i hvertfall gravid med andremann når vi brukte den metoden.. Du kan jo ta en EL-test for å se om du har EL LYKKE TIL!!
Baggi Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 100% sikker at jeg hadde el i går. d var utrolig vondt. og etter jeg har gått gravid 2 ganger, så har el blitt utrolig mye verre enn menssmerter:( jeg ble så forbauset for jeg ventet mensen om nen dager trodde jeg, men så kom eggløsningen. håper ikke jeg har rotet det til nå...men men håper det har gått greit. er mange som sier de har brukt den metoden i alle år uten å bli gravid, men hørt motsatt også.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Har også blitt gravid på den måten! Det siver små mengder sædceller ut under hele samleiet, men det er nok til å befrukte under optimale forhold.
hemmelig :) Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Vi laget nr 1 slik Du faar vente litt og ta en test hvis mensen ikke kommer om en 12 - 14 dager.
krub Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Melder meg på her. Nr 3 er på vei... Mannen min hoppet ikke av i den berømte svingen heller, men leeenge før. Dette var den eneste gangen vi ikke brukte kondom og hadde ikke så ofte sex, så jeg er 100% sikker på at det var slikt det skjedde.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 nr.2 vart laga sånn te oss å=) da gjor vi d bare 1 gang i sommerferien å da vart æ gravid,så d ska veldi lite te før d klaffe egentli=) han va itj planlagt hehe,men no har vi prøft i over 1 år å ingenting skjer utenom 1 sa å 1 exu!
honey,5pp Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Det anbefales ikke å bruke såkalte sikre perioder. Det finnes ingen helt sikre perioder. Det finnes bare perioder når det er mer eller mindre sannsynlig at du kan bli gravid. Det er bare noen få dager omkring eggløsning du kan bli befruktet, men eggløsningsdagen er ikke lett å beregne. Avbrutt samleie/ «Hoppe av i svingen» Denne metoden kan ikke anbefales. Det kan komme sæd ut av penis før selve uttømmingen. Det kan også være vanskelig å trekke ut penis i tide. Dessuten vil denne metoden skape utrygghet, spesielt for jenta.
Baggi Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 ble bare litt skremt nå for jeg var sikker på at det var mensen som var på vei om noen dager. siden det er over 1 mnd siden jeg hadde en liten blødning på to dager med p-ringen. men jeg sluttet jo med den rett etterpå pga jeg ikke tåler hormoner. så vi hopper av i to dager, før jeg kjenner at jeg har eggløsning den 3 dagen:/ hadde aldri hoppet av om jeg visste at eggløsningen var rundt hjørnet. jeg tok temmelig feil der ja:/ å vi blir så lett gravide også, når vi planla nr 2 så gikk det på første forsøk. jeg oppdaget el slimet, vi hadde se på kvelden og der satt spiren. håper mensen kommer om 2 uker da!
Baggi Skrevet 21. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2007 shit, har 6 dager til mensen skal komme. de to siste dagene har jeg begynt å stikke i brystene og stikke i livmoren. kjenner småverk i brystene også, og de er blitt større. og jeg er utrolig trøtt, mer enn vanlig. håper virkelig mensen kommer allså, at dette er bare slike "før mensen plager" med 2 mann fikk jeg akkuratt like symptomer som nå en uke etter eggløsning.
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Hmm... Jeg og sambo har brukt "hoppe av i svingen" metoden i 2 år uten å bli gravide. (Jeg tåler heller ikke disse hormonene) Jeg håper ikke det betyr at det da er vanskelig for meg å bli gravid? Men jeg har jo en datter på seks år, og da jeg ble gravid med henne gikk jeg på p-sprøyen. Så skulle jo tro jeg hadde lett for det?
Baggi Skrevet 21. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2007 hørt om veldig mange som blir gravide på denne måten, og at en abselut ikke bør ta sjangsen om en vet eggløsning er rundt hjørnet og man ikke vil bli gravid. men jeg var så sikker det var mensen som var rett rundt hjørnet, men tok veldig feil der jah. får håpe det er mensenplager:) tenke positivt (prøve hvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå