<3A&A<3 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 Det er da en gutt da,kanskje lurt å få med det på innlegget...hehe...
Sara Rompompei Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Tror jeg hadde gått for pc-spill, eller noe andre spill om han har x-box, nintento e.l.
xxxo Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 radiostyrt bil, båt, fly eller hellikopter. det pleier å slå ann. ikke trenger det å bli så dyrt heller. spørs hvor man handler. prøv www.umo.no om en ukes tid.. billigste i norge.
cherry coke Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Playstation spill eller lignende. Hvor dyrt skal det være? Playstation portable er visst veldig populært=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå