Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hva slags oppfølging får man på ABC på Ullevål gjennom svangerskapet. Noen som har erfaringer?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei.. Jeg har ikke så mye erfaring enda,men har litt. Etter jeg hadde søkt på plass der,så fikk jeg brev om at jeg hadde fått brev og time til første kontroll hos jordmor. Da dagen kom var vi litt spente på hva som ventet oss. Vi fikk en kjempehyggelig jordmor som tok oss med rundt på omvisning på hele abc og fikk også hilse på alle de andre som var på jobb.. Dette gjør de i den hensikt at man gjerne husker ansikt ved senere anledning... Deretter satt vi i en time og pratet om graviditeten og generelt rundt fødsel ol... Skal snart til ny time igjen og da skal vi snakke om fødsel:) Jeg fikk en positiv opplevelse av det hele og føler det er et sted man kan føle seg tatt vare på og trygg!! Er vel en kontroll i måneden frem til da det blir oftere kontroller. Man kan også få modningsakupunktur der forstod jeg..... Og det var baaaaaare å ringe om det var noe.... Dette var min erfaring
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar. Jeg har fått fødeplass der selv om jeg søkte veldig sent. Gleder meg til første kontroll.
ålah Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hei fødte der for 4 år siden, og superfornøyd, gikk til sv. kontroll kun der hele svangerskapet.
CB-BabyBoy Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg ble innkallt til første kontroll i uke 12, da fikk jeg beskjed om at alt skulle foregå på ABC fra nå av. Etter det har jeg gått ca 1 gang hver 4 uke og det har fungert kjempefint! Jeg har slitt veldig med kvalme og dårlig form, så hun jordmoren som jeg har, har vært til veldig god støtte og hjelp. Man kan ringe når som helst og snakke med de - det er veldig betryggende. Jeg skulle også møtt de andre på min første dag, men da var det fødsel på gang overalt, så de løp litt rundt der Generelt kan jeg si at de tar veldig godt vare på deg der. Man føler virkelig at de bryr seg og tar seg god tid til å høre på deg og hjelpe til med å få det så godt som perfekt. Jeg sliter veldig med nåle/lege/sykehusskrekk, så opplegget passer fint for meg Jeg er helt enig i betegnelsen "fødeavdelingenes rolls royce"
oslo75 Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Veldig bra å føde på ABC. Fødte der for 17 mnd siden, og skal føde der igjen i mai. Anbefales:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå