Gå til innhold

Hvor finner man fint "pentøy" til små gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ettåring som trenger nye klær til jul.. Har vært litt rundt i kjedebutikkene. Der finner jeg blant annet mye sorte bukser, men ingen blå eller brune som jeg kunne tenkt meg.. Vil gjerne ha en vest eller cardigan til, men finner ikke det heller:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper litt over alt. Men aller mest på barna i bakgården hvis jeg skal ha noe fint. Svindyrt,men fint ihvertfall. Ellers kan du kanskje se på nettet`?

Skrevet

Jeg kjøpte bukse og vest til min ettåring på HM. Var svart med hvite striper. Så kjøpte jeg hvit skjorte med sløyfe;)

Skrevet

Synes Exit har mye fint. har kjøpt det til vår 3 åring. Brun cordfløy og hvit skjorte med cardigan til. Litt dyrere enn de kjedebutikkene, men verdt prisen.

Skrevet

Barnas hus har salg, bla nissedrakter til kr99,blir ikke mer julete enn med nissedrakt

Skrevet

Jeg synes Exit og HM har mye fine "finklær" til smågutter. I år kjøpte jeg juleklærne til 4 åringen min på Exit, i fjor kjøpte jeg på HM. Anbefaler deg å sjekke på Exit ;o)

Skrevet

jeg kjøpte en dressbukse,stikkejakke og en body som ser ut som en skjorte i ellos.. kjempefint.. kostet 249,- for settet.. buksen er grå med striper i..

Skrevet

jeg mener å ha sett at sparkjøp har en dress med vest i brunt

Skrevet

Her blir det velourbukser og strikka vest fra IdaT. Så kan vi variere med skjorte el body under. Finnes i både lilla, brunt og blått.

Skrevet

Jeg kjøpte Lego-tøy til Tobias. Mørkegrå cordfløyelsbukse, hvit skjorte med lysegrå ruter og grå strikkevest med svarte og blå harlekinsruter - kjempeflott! Har lett lenge etter noe til han og fant ingenting fint i de vanlige kjede-butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...