Gå til innhold

Strekkmerker, hengepupper og dvaske mager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå, trodde det var meg du "ropte" på :)))9

Skrevet

Jeg føler faktisk litt stolthet over de strekkmerkene jeg fikk.

Ble ikke ekstrem, men de synes.

Skrevet

Er dette som er realiteten for svært mange... Flott med sånne sider! Folk må forstå at kvinner ikke skal være magasin retusjerte 18åringer til de brått blir en gammel dame.

Har født og ammet 3 barn...det synes på kroppen til enhver som har gjennomgått det..

Skrevet

Syns dette var fantastisk å lese om. All ære til henne som startet stedet.

Folk må skjønne at Victoria Beckham ikke tilhører "normalen".. Grøss. Men en mellomting kunne jeg tenkt meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...