tudeluuu Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 ..her kommer jeg =) Endelig kan jeg skrive meg inn på 3. trimester. Svangerskapet hittil har utrolig nok gått ganske fort, og jeg gleder meg til å følge dere i de siste 2-3 mnd =) Har vi det bra her inne??
pablo Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei!!! Her har vi det godt vettu...masse kjekke folk her inne. Jeg har bare 9 dager igjen til termin. Og har hatt et supert svangerskap. Heligvis....veldig takknemlig for det. Og du? Alt vel?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 velkommen til deg da! Ikke lenge igjen nå! Ellers har vi det vel forsovet veldig bra her inne, uten tvil..litt poppeklare etterhvert, som oftest hyggelige innlegg og svar på spørsmål Kos deg!
tudeluuu Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg har det bra! =) Har faktisk hatt det veldig greit dette svangerskapet jeg og. Har bare vært kvalm i 3 uker, og ellers vært en del trøtt og sliten, + litt vondt i bekkenet enkelte dager, men kan absolutt ikke klage! Heldige du som har fødselen rett rundt hjørnet! Lykke til =)
pablo Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Ja kvalmen er noe drit. Jeg var jo også dorlig de første ukene, men begynte ikke før i tolvtiden. Det er jo bare sånn vi får ta med. Folk har det verre desverre. Gleder meg nå til fødselen er ovestått... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå