Gå til innhold

Var på 2 år's kontroll i dag. Hvor store var deres barn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på det i dag og hun er jo egentlig 2 år +6mnd nå. Hun var 93 cm lang og veide 12,5kg.

Hvor store var deres på 2 års kontrollen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror min var ganske nøyaktig det samme som din, bare at han var 2 måneder yngre på kontrollen enn datteren din er nå.

Skrevet

Ja var med gutten i siste uka( hann er også 2 år,6mån.) Hann var 92 cm og 14 kg.

Skrevet

Er jo alltid forskjell hvor store ungene er når de er på kontroll.

Da min var 2 år og 3 mnd var han på kontroll å da var han akkurat 92 cm, og 12 kg. Mens nå er han 2 år og 9 mnd og er 97 cm og 13 kg. Har en anelse om at gutten blir lang og tynn, synes han vokser mye jeg. Noen andre med samme erfaring?

Skrevet

Min gutt var 98,5 og 16 kg og var vel 2 år og 2 mnd eller noe slikt..

Skrevet

Gutten min var på kontroll da han var 2 år og 6 mnd.

Var 15,8 kg. og 96cm lang.

Skrevet

Vi var på 2 årskontroll for noen uker siden...Sindre var da 2 år+8 mnd da, men men...Ihvertfall 94,5 cm og 16.5 kg!

Ganske stooor ;)

Skrevet

Gutten min var 2 år og 3 mnd på kontrollen. Da var han 88cm og 13,3kg. Nå en mnd seinere er han 90 cm.

Skrevet

Var på kontroll i går, gutten er 2 år og 1 mnd. 90 cm og 12,8 kilo. lang og slank som han alltid har vært!

Skrevet

Her er det visst ikke kontroll før seinere, men målte minsten i dag på 2 årsdagen. Han var 93 cm og 16,6 kg

Skrevet

Jenta mi var 2 år og 1 mnd da jeg målte henne. Hun var ca 84 cm (lå ikke helt stille) og veide 10,6 kg.

Skrevet

Har ikke vært på kontroll enda, men har målt og veid selv. (da var hun 2 år og 1 uke)

Jenta mi er av den lille sorten.. 80cm og 9,8kg. Ei herlig lita snuppe..

Skrevet

Tobias var 12 kg og 86cm da han var 2 år og 2 mnd.

Skrevet

91cm høy

14,1kg...

2år og 1mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...