Idun<3tosmå<3 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg har raspet en teskje frisk ingefær i en teklype og det har trekkt i oppkokt vann i noen minutter. Men det smaker jo helt for jævli... Fikk motsatt virkning, da jeg endte opp med å måtte springe på do og spy.... Hvordan drikker/drakk dere det??
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Høres ikke godt ut nei... Jeg bruker å ha ingefær i vanlig te jeg. Earl Grey e.l. Ingefærrota(en passe bit) koker jeg sammen med teen en stund + en slump melk. Rør ut med litt sukker etter som hva du føler for.
Serial mom Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Har slitt med sterk kvalme store deler av sv.skapet,og ingefær gjør meg bare mer kvalm,så har desverre ingen råd. Spyr av det jeg også:-( Prøv heller noe annet,du,ingefær funker nok ikke på alle...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg drakk ingefærBRUS istedet for! Myyye bedre og fungerer kjempebra!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 IngefærBURS?? Aldri hørt om, bare ingefærøl... Hm.. det må jeg sjekke ut ja... Nei, den teen ble jeg bare værre av ja... Men gir ikke opp så lett enda... Skal prøve å blande den i middagen når jeg lager det. Ingenting blir uprøvd mot denne kvalmen nei:) Tar iomt tips med stooor takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå