Gå til innhold

Magebelte...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er andregangsfødende og sitter å tenker på at det egentlig hadde vært supert med en sånt "magebelte" som strammet inn magen etter fødsel. Jeg hadde skikkelig slappmage sist, og den hengte jo bare der. Vet at det er verdt å få hengemage for en stund og at det er slikt som følger med, men hadde det vært en mulighet for å gjøre figuren "nettere" etter en fødsel så kunne jeg tenkt meg det altså... I en av mine "grubletimer" i løpet av natten fantasert om at jeg skulle surre et skjerf stramt rundt magen..hihi Neida, jeg er ikke så desperat som det nå høres ut som, men er det noen som har kjennskap til noe a`la magebelte eller andre lure forslag til hva vi kan bruke for å stramme opp litt...hihi Det er jo tross alt juleselskaper i fleng etter at vi har født damer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo mange fine 'hold-in'-strømper på markedet. Hvis man absolutt vil ha et magebelte kan man kjøpe de på klinikker som tilbyr bukplastikk.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.....

 

Jeg har ett bekken belte som kan brukes, men det er litt stivt så siste ble det ikke til at det ble brukt etter fødselen.

Denne gangen har jeg kjøpt en skikkelig hold inn truse på Lindex, den jeg valgte går til helt oppunder brystene og litt ned på lårene.

Jeg er helt enig med deg, det er fælt med den magen etter fødselen. Dette hjelper i alle fall litt så får vi bare håpe magen trekker seg fort sammen igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige hold-in strømpebukser synes jeg ikke det er noe særlig futt i.. Men det finnes en dyrere variant som så vidt jeg vet heter "Shape-up" eller noe. Den er gangske dyr (ca. Kr. 250,-), men de er helt supre! Den løfter rompa og holder inn magen og er konstruert slik at ikke flesket velter ut over linningen (hi-hi!). Man må ofte på litt mer eksklusive butikker å kjøpe de. I Oslo har de dem på Steen&Strøm og Glassmagasinet og sånne steder (i hvert fall før).

 

Så mitt tips er - kjøp en DYR HoldIn strømpebukse så føler du deg råslank med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har fra Lindex koster 299,-

Lindex har jo f.eks Triumph som er ett forholdsvis dyrt merke, veldig bra forøvrig. "Hold in" truser finner man mange steder, til og med på Spar kjøp, men de er ikke spesielt billige av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...