♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har fått kink i ryggen. Er gravid i 30 uke og på ferie hos svigers. Vet ikke om jeg skal ringe en fysioterapeut eller kiropraktor pga dette. Noen forslag. Alt gjør vondt....
Serial mom Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kiropraktor! Er fysio. selv,og jeg kunne ikke gjort stort annet enn å gi deg varme og massert deg,evt. prøvd å dytte litt på plass. Ville ikke klart å fikse deg på en-to-tre,noe en kiropraktor har større muloghet for siden de kan manipulere leddene mye bedre enn hva en fysio kan. Dessuten er det lettere å få akutt-time hos kiro. Det er ikke farlig å gå til kiropraktor med mage,de tilpasser behandlinga,men er jo mulig at de blir litt mindre effektiv enn om du ikke hadde vært gravid,pga mykere ligamenter og stor mage. God bedring!
Gunni_2 Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg foretrekker kiropraktor, de skal være eksperter på rygg og skjelett plager. Men det er de som sverger til fysioterapauter. Samboeren trodde han skulle bli massert når han kom til fysioterapaut, men han fikk heller noen øvelser han skulle gjøre. Med øvelsene og noen turer til kiropraktor, så ble han bedre.
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Tusen takk for svar! Har bestilt time hos en kiropraktor og skal dit i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå