Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skal hun heller ikke få lov til å sitte i høystol? Fordi hun ikke setter seg opp selv enda?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Joda, hun kan sitte litt i høystol fordi om, men du bør begrense det litt frem til hun setter seg opp selv. Helt greit at hun sitter i høystol når hun spiser, det kan man gjøre fra babyene er 6-7 mnd uansett om de setter seg opp selv eller ei, men ikke så lenge av gangen (f.eks 5-15 min pr gang en 2-4 ganger for dagen maks) :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar :-) "Problemet" er da at ei brødskive ikke er fortært på 15 minutter (prøv 3 kvarter, hehe) Men det fikser vi, trenger jo ikke sitte der hele tiden :-)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 *ler*, ja når du sier det så mener jeg å huske at brødskivefortæring tok litt tid ja ;-) Det går sikkert fint likevel skal du se, når jeg skrev 5-15 min tenkte jeg mest på de babyene på 6-7 mnd, en baby på 9 mnd kan nok sitte endel lenger uten at det er helt krise :-)
Pølsa Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Tassen min satte seg ikke opp selv før han var nærmere 10 måneder, men han har sittet i høystol siden han var ca. 6 måneder. Det er det mest praktiske når han skal spise, dessuten er det veldig hyggelig at også han får være med når vi andre spiser (han har to eldre brødre), men han satt ikke så lenge i begynnelsen da. Tror ikke det er noe problem at en baby på 9 måneder sitter i tre kvarter, de sitter jo ganske godt støttet opp i en høystol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå