Brillemamma Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Var til legen idag,for har så vondt i nese og hode. Tok blodprøve,blodprøvene var helt fine sa han. Da tenker jeg at jeg er nok ikke gravid..for da hadde de vel sett det på blodprøven,sant??...Har ikm imorgen,sånn ca.. Jaja,bedre lykke neste mnd da... Har forresten bihule betennelse.derfor så vondt i nese og hode..(
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ba du om at han skulle sjekke det i blodprøven da? Han sjekker det vel ikke sånn uten videre!? Lykke til!!
Venter på 3_de spire Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 God bedring med bihulebetennelsen!!
Brillemamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Nei,bad han ikke om å sjekke det..men trodde kanskje de ville se det? Hmm....så man må be spesielt om å sjekke om man er gravid da? Da er det kaaaanskje ett lite håp likevel da...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Nei, det er en helt egen blodprøve, så visst ikke du har bedt spesifikt om den har han nok ikke tatt den!
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Tar det ikke noen dager også, før en får svar på en slik blodprøve? (",)
Brillemamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Det kan være..har ikke peiling jeg..bare trodde de ville legge merke til det liksom..hehe. Men da er det ett ørlite håp enda da..selv om jeg tok en test på søndag,og den var negativ... Håpe håpe!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Krysser fingrene for at du er gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå