Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg tåler ikke i hele tatt at samboern min biter negler.... Noe av det mest irriterende jeg vet. Og han biter egentlig hele tiden... Blir litt "krangling" av dette. Er jeg HELT urimelig...? Vet vel på en måte at jeg er det, men jeg klarer bare ikke å høre på/se på... Og en annen ting.... Er det normalt at folk gulper...? Jeg synes det er DRITEKKELT. Folk som gulper etter maten, sitter å tygger på nytt, for så å svelge ned igjen.... Æsj æsj æsj
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Med mindre av at det er sauer og kuer og andre dyr du omgåes,vil jeg si at det ikke er normalt å gulpe nei.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Vet du, nyere forskning viser at de som biter negler har manglende sex, altså de mener at de stoffer i hjernen som dannes under seksakten utløser det at man ikke biter negler, men da omvendt når man ikke har mye sex så ender det med at man biter. Så stå på jente!!!!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå