Flættfrid har to prinsesser Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Vesla hadde vondt i magen i går, og sovna bare da vi bar på henne. ga henne 2 ml sukkervann og hun ble rolig og sovna med en gang og sov i 4 timer, var rolig etter det også da hun fikk mat. Nå på morgenen ble hun urolig igjen. Var litt usikker om det er vondt i magen, sutte behov, hun er 14 dager gammel, så er ikke blitt helt kjent med henne... Fikk 2 ml sukkervann og hun slokna helt, totalt borte. Mine spørsmål er da: Hun hadde vel vondt i magen siden det virket, for det kan jo ikke virke forebyggende... nr 2: Kan hun bli avhengi av det for å finne roen, for hun har vært så flink til det tidligere, det er bare de siste dagene det har vært litt ille pga noe jeg spiste på søndag... Noen som vet, er ikke helt komfortabel med å gi henne det, og vil så gjerne at alt skal gå naturlig. Håper på svar og synespunkter
Mamma'n til 2 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 mye skjer i tarmene den første tiden, og det tar jo tid før alt stabiliserer seg. Jeg synes det er forskjell fra dag til dag på min lille prinsesse på 3 uker og det er først den siste uken jeg ser at hun aktivt jobber med å presse ut bæsj/prutt, før det så det ut som hun syntes at det var litt ubehagelig.
These Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 bare lurer på hvor alle har hørt at man skal gi 2ml sukkervann.... jeg fikk beskjed om å gi 20ml jeg... du kan og prøve med minifom som fåes på apoteket. det står fra 3 mnd på pakken, men vi fikk beskjed om at vi kunne bruke det før. vi prøvde da jenten vår var 2 uker og det funket.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Minifom inneholder parabener og anbefales ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå