Gå til innhold

Bekken å henvisning.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne til kiropraktor for behandling av hva jeg tror er bekkenlåsning.

Men jeg lurer på..

Hvis jeg går dit direkte må jeg jo betale selv, men hvis legen ska henvise meg så må jeg vente i 3 uker for å få time hos legen...

 

Er det noen som har et lurt triks?

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale selv uansett nå. Det er slutt med henvisning fra lege til kiropraktor. Men det refunderes 50 kr av staten slik at det trekkes 50 kr fra prisen. Hos enkelte så er dette innberegnet i prisen altså.

Det er til fysio det fremdeles må henvisning til for å få det gratis.

Skrevet

Å er det sånn det er nå... Det var jo dumt.

Jeg vet ikke om jeg må til fysio eller kiropraktor..

Må vel gå til lege først allikevel da.

 

Takk for svar

Skrevet

Jeg går til koropraktor. Har fått henvisning av legen, jeg har bekkenløsning med gangvansker. Det er kun med denne diagnosen man slipper å betale.

Jeg betaler ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...