Gå til innhold

hikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes barnet mitt hikker hele tiden.mange ganger hver dag. er det det den gjør? det "dunker" regelmessig. gjør babyen det til dere også? er forresten 33+5 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Det kan nok stemme att du kjenner baby`n hikke... Det gjør ho lille frøkna som ligger i magen her. Til tider ganske plagsomt,men kommer vel til å savne det når ho er ute;-)

Skrevet

takk for svar nissemor! men hikker de mange ganger hver dag? synes det er så merkelig at hun hikker så mye. gjør de det når de bli født også?

Skrevet

Heisann!

Jenta mi gjør det også, et par ganger daglig ca. Det er litt plagsomt, men mest fordi jeg syns synd på henne;) Det er typisk at hun begynner å hikke akkurat når jeg legger meg. I går prøvde jeg å stryke på magen der ryggen hennes er mens jeg sang en godnattsang, og etter to vers slutta hikkinga. Tilfeldig? Godt mulig. Men det hadde vært fint om slikt virka:)

Jeg tror de hikker fordi de øver seg på å bruke svelge- og pustemusklene, og da blir det nok litt kluss.

Skrevet

Kan bare svare for meg selv.. I magen min kan det hikkes opp til MANGE ganger om dagen og noen ganger om natta.

Mener att noen har sagt att det er bra at de hikker,det var ett eller annet med noe som dem øver seg på. Husker ikke helt hva det var.. Sorry.

Men det er jo nesten som å fått ett ekstra hjerte i magen som slår regelmessig;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...