Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det slik at lengden og tyngden på fødselen er ganske så lik din egen mors fødsel? Eller..... Mamma brukte 16 timer med meg... og 55 minutter med søstra mi...
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 mamma hadde en lett fødsel med første, jeg lå i 3 dager med min første.. så tror egentlig det kommer helt ann på jeg.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Mamma brukte 20 timer med førstemann..Og søstra mi brukte 4,5 timer med første..Så tror det er ganske forskjellig. Blir spennende å se hvor jeg havner )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ja , sant sant :-) Men de sier jo at man skal snakke med sin egen mor om hvordan hennes fødsel var , så kan man tenke seg ca hvordan sin egen blir ;-) Jeg vet ikke jeg... Så var det dette med å gå over tiden da.... Er det også noe man skal spørre sin mor om?
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg har født en gang før og den fødselen var i hvert fall helt forskjellig fra min mors fødsler. Hun har alltid gått over tiden - blitt satt i gang to ganger. Jeg fødte ti dager før med førstemann, men nå kan det jo se ut som jeg kommer til å gå over. Det er bare tre dager til termin og ingen tegn på at fødselen er nært forestående.
sydilla Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Jeg ligner ikke på mamma i det hele tatt i kroppen - og verken svangerskap eller fødsler har vært NOE likt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå