Tamline Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har explorer nå, men vurderer å skifte...
Carnivale Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg anbefaler Mozilla Firefox på det varmeste.
Dotten Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Har også Firefox hjemme. Brukte Opera før.......!
Dotten Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Forresten er mange nettsider laget sånn at de kun fungerer i Explorer... så kanskje like greit å bruke den, ev. flere. Spiller jo i grunn ingen stooor rolle
Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Jeg har både explorer og opera på min data. Bruker opera til vanlig og er veldig fornøyd med den. Explorer bruker jeg en sjelden gang når jeg kommer inn på sider som tydeligvis ikke er tilpasset andre nettlesere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå