Gå til innhold

Hvilken nettleser er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har explorer nå, men vurderer å skifte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Mozilla Firefox på det varmeste.

Skrevet

Har også Firefox hjemme. Brukte Opera før.......!

Skrevet

Forresten er mange nettsider laget sånn at de kun fungerer i Explorer... så kanskje like greit å bruke den, ev. flere. Spiller jo i grunn ingen stooor rolle :)

Skrevet

Jeg har både explorer og opera på min data. Bruker opera til vanlig og er veldig fornøyd med den. Explorer bruker jeg en sjelden gang når jeg kommer inn på sider som tydeligvis ikke er tilpasset andre nettlesere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...