Gå til innhold

ammeku!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er masse aleine med småen,sambo har ofte reise jobber og da er han ofte vekke 14dager i strekk.fant ut at på sist reise drakk han for 4-500kr dagen i baren på egen regning og det har vi ikke råd til!jeg satt hjemme og spiste fiskepudding og havregrøt til middag og gjorde alt jeg kunne for å spare litt penger til jul.jeg ble så forbanna at jeg unnte meg en jakke jeg har sett på lenge til 1000kr,den er mer pen enn praktisk men jeg kjøper aldri noe til meg selv...da fikk jeg tlf av svigermor hun spurte om jeg hadde råd til det jeg som bare lever på permpenger og stakkar sambo som jobber "døgnet rundt" og hva skal du med fineklær nå,når jobben din er å være ammeku!!!fyflate så urettferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du bruker penger på er da vel ikke svigermors sak i det hele tatt? Og selvsagt skal du kunne unne deg noe fint selv om du ammer..Jobben di er å være en lykkelig mamma! :)

Skrevet

Uff, synes både samboeren din og svigermor burde skamme seg. Både det hun sa, og at hun blander seg, er jo hinsides god oppførsel. Og at du "lever på permpenger"?? Mener hun at samboeren din ikke skal bidra økonomisk til barnet deres? Og "ammeku"! Hallo! Håper hun fikk høre det.

Skrevet

fy f**** da hadde det rent over for meg.........!!!

Skrevet

jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noe,sambo hadde ringt til hun for å låne penger bak min rygg og sikkert sagt at jeg kastet vekk penger på dyre klær.begynner å bli dritt lei,han sløser vekk penger på byn og kompis turer og hun unnskylder han med at må få litt frihet og han mener han må få bruke litt penger på gøy når han jobber så mye!jeg sliter med dette og vurderer psykolog føler meg flat tråkket og orker ikke ta opp"kampen"nå

HI

Skrevet

Fy fan i h... !! Guuu æ hadde klikka mongo på dæm bægge! Sorry språke altså, men hærregud! Syns du ska førtælle denna mann din at d e heilt uakseptabelt. Både me drekkinga og at mora hannes ska ringe dæ på den måtn! Blir sint på dine vægne! grrr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...