KariMari Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hva gjøres med en svigermor som kjører sitt eget løp uavhengig av hva man sier? Datteren vår går til henne etter skolen, for å slippe SFO, siden hun ikke liker seg der. Hos svigermor blir hun proppet full av is og godteri. Dette har vi sagt gjentatte ganger at hun må slutte med. Greit en gang iblant, men dette er en daglig greie:-( Hun overkjører oss altså totalt, og jeg kjenner min toleransegrense snart er nådd. Igår hadde vi en jentunge som omtrent hang i taklampa, etter sukkersjokket hos farmor. Hun er skikkelig høy, og det vet svigermor også at hun blir......Så jævlig slitsomt:-( Tips til hva man kan gjøre som en siste løsning, uten å måtte søke godtetrollet inn på SFO igjen......?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 jeg hadde blitt bra forbanna tror jeg men noen løsning ser jeg ikke. kanse jenta skal få bo hos farmor når hun har fått så mye snop at hun blir skikkelig høy slik at farmor får ta konsekvensen av denne godteproppingen selv og så kansje forstår at jenta ikke skal ha godteri på hverdagene.
KariMari Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Hun ringer og ber oss hente henne så kjapt hun ser antydning til ADHD- tendensene hos jenta, så den går nok ikke....Men hun vil faktisk ikke se problemet. Det er DET som er problemet! Det er noe med de derre gamle sirkushestene da;-) Ræva: Gi meg et saftig tips, så skremmer jeg gjerne livskiten av både datter og svigermor:-) Mohahahaha
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Død og fordervelse pleier å fungere............
KariMari Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Iallefall overfor dattera:-) Lite som biter på svigermor da....
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Legg hjernen i bløtt nå KariMari....noe må du vel "ha" på det der svigerskinnet...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Hadde søkt henne inn på SFO igjen,svigermor vil aldri forandre seg.
KariMari Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Hun der er jammen ikke god å få has på:-) Er veldig glad i henne, men hun er både døv og blind når det passer henne selv.. Hun er veldig liberal, og kom med følgende opplysning til meg og mannen (vi bodde i andre etasje hos henne en periode. Looong time ago): "Dere hørte sikkert jeg spilte litt høy musikk her nede, men jeg fikk besøk av ***** og hun ble så stille da hun hørte hva som foregikk på loftet....Ja, JEG gjør meg ingenting av det altså, men tenkte det var best å skru opp volumet litt akkurat da" Vi pleier ikke ha så høylytt sex, men fant ut at huset ikke var videre godt isolert:-D Den var faktisk litt flau da:.-)
propp Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Du kan lyge å si at hun skal utredes for diabetes. Da vil hun vel slutte.
KariMari Skrevet 13. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2007 Hey, propp, liker tankegangen din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå