Hønemor ___ Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Tror jeg har fått det.. men har ikke begynt å kaste opp enda.. er bare den andre veien Værste som er!
Honningmelon Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Å jada. Her i huset har vi hatt det alle fire. Jeg som blir dårligst hver gang :-s Haaaaater den greia der!
megogminienmin Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 jeg har det nå. Begynte på søndagkveld. Lå hele natt til mandag å kastet opp samtidig som jeg satt på do. helt forferdelig. Har en venninne som også har fått det nå.
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jepp, her har 2 av 3 unger hatt det og i barnehagen til minstemann har nesten alle, barn og voksne, hatt det forrige uke. Er skikkelig pyton det der. god bedring!
Mille** Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jepp, jeg har hatt det, så fikk storesnupp det, så ble det lillesnupp sin tur. I dag reiste gubben til jobb med pose i hånden, itilfelle han måtte kaste opp på veien. Hehe...
Hønemor ___ Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Såpass ja.. hehe ... Men er det mange av dere som det begynte med diare? Jeg begynte med det kl seks idag , er litt små kvam av og til men har ikke kastet opp enda... Og vil ikke heller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå