Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei! Er det noen her som kan beskrive for meg hvordan festesmerter kjennes ut? Er man nødt til å få en festeblødning dersom man er gravid? Når sånn ca. kommer disse smertene dersom man er gravid?
Vibe80 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei, vet ikke om det var festesmerter jeg hadde, men opplevde (da jeg trodde mensen var på vei) sterke stikkesmerter i livmor som ofte gikk ganske fort over. Sa faktisk til kjæresten at jeg mistenkte graviditet utefor livmor pga at det stakk sånn.. Er visst veldig vanlig å kjenne ubehag og smerter, ofte mensenlignende, i de første ukene etter en ha blitt gravid. Jeg opplevde ingen form for blødning eller misfarget utflod så festeblødning tror jeg er veldig individuelt..
Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Oi, okei!=) Tusen takk!
Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Hva tenker dere ang. når jeg kan teste da? Jeg mener, har det noe å si at jeg "følte" en festesmerte sist torsdag for når jeg kan teste? Kan jeg teste i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå