3iApril! Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skal vel helst ikke være parfyme i den. Vi har brukt neutral men den blir han så utrolig tørr av.. Håper noen kan gi meg et tips
Fire? Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Vi bruker en som heter Sonet med Lavendel - som du får i helsekostbutikkene - veldig mild og god synes jeg.
eksemmamma Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Lactasyd brukt i mange år her i gården, blander ut med halvparten vann
Hi80 Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Tror den heter Balneum Hermal. Får kjøpt den på apoteket. Må antagelig spørre etter den da den ikke står fremme. Dette er egentlig en olje men vasker rent og det lukter veldig rent av ungen etterpå samtidig som huden blir myk. Har nå hørt veldig mange forskjellige anbefale den og er også selv utrolig fornøyd. Kan også an befale A-derma serien.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg ble anbefalt "Neutrogena" såpe av min hudlege da jeg var plaget av mye eksem for en del år siden. Den er fortsatt tilgjengelig, og fungerte veldig fint for meg.
sivuna Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Vi bruker ACO sin nyeste serie for baby, den som er laget bare av lovlige næringsmidler eller noe sånt. Veldig mild og helt ok for barn å få "innabords". Men bruker ikke alltid såpe da.. vannbad med olje i . ikke mineral-olje ala natusan, men heller Babyline og Dermakid. Har også brukt Babylinesåpe og synes den er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå