mum&boyz Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jan Thomas sto og fortalte at man for all del ikke måtte amme om man fikk barn, da ble puppene ødelagt! Jezuzz... Man måtte heller bare klemme melka ut... Herregud...
Gemini7 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Yess, så det. Det er bra for den kommende generasjon at de fleset mødrene ikke er modeller!! Han har klart å provosere med den uttalelsen ja, se annen tråd her og forsiden på Dagbladet i dag! For en verden den mannen lever i... Han har åpenbart ingen begreper om alle fordelen barn har av å få morsmelk stakkar..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 herregud,drit i han.... hvem er det som bryr seg om hva han sier da... han skjønner jo ikke at det ikke er noe bedre å pumpe enn å amme engang.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hørte akk på radioen at han "bare tulla" da han sa det på Top Model i går...... Har ikke sett hverken topmodel eller det programmet hans på tv men klarer ikke helt å ta han seriøst jeg altså. Godt vi alle er forskjellige!
Vibe80 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Tror han at ungen henger med alle sine kilo i puppen? Er vel ganske kjent at hormoner og andre forandringer ellers i kroppen under svangerskapet påvirker hudens elastisitet også lenge før ammingen starter.. Så forresten det nye programmet hans "Fra Hollywood til Parkveien" her om dagen. Anbefales på det sterkeste om en vil ha en god latter! Blir satt ut av at det finnes så forfengelige mennesker, hvertfall blandt mannfolka i den grad han kan kalles det da:) Huff, litt slem kanskje.. Hehe:)
Mamsen til Pjokken Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Jeg skjønner jo at det kan være aktuelt for de som lever av å fotografere kroppen sin å vurdere flaske i stedet. Men hvor mange er det som gjør det i Norge...? Ikke akkurat så mange dette isåfall (!) er aktuelt for. Det er jo ingen tvil om at svangerskap og amming gjør puppene mer hengete, men for et "normalt" menneske i en "normal" jobb så spiller det jo ingen rolle så lenge det finnes bra bh'er.
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 var ikke finalen i går sant? Please si det er neste uke!!!! Sambo ville så gjerne se noe på disovery,så han fikk lov,siden jeg var så trøtt
mamma til 1 snart 2<3 Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 finalen er neste uke ja!!!
LadyLuck & Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 uff,ble redd et lite øyeblikk der. Hvem dere heier på?
LeneSol Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Hei! Ja jeg hørte det på radion i dag. Herregud tror ikke at det er bare amming som ødelegger puppene. Det er vel mye fordi vi får masse melk som gjør de tunge. Jeg er modell men jeg skal da amme forde=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå